در حال بارگذاری ...
با حضور استادان ایرانی، عراقی و عمانی رقم می‌خورد

برگزاری سه کارگاه آموزشی در بخش بین‌الملل رویداد صاحبدلان 

کارگاه‌های آموزشی «آماده‌سازی بازیگر»، «درهم‌تنیدگی فرهنگ تئاتر» و «کارگاه از ایده تا اجرا نمایش خیابانی» با حضور هنرمندانی از ایران، عمان و عراق، در بخش بین‌الملل رویداد صاحبدلان برگزار خواهند شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل هنرهای نمایشی، شهر قزوین به‌عنوان میزبان بخش بین‌الملل رویداد صاحبدلان، شاهد برگزاری سه کارگاه آموزشی با حضور استادانی از ایران، عراق و عمان خواهد بود.

کارگاه‌ «آماده‌سازی بازیگر» به سرپرستی عبدالله الشنفری از کشور عمان، سه‌شنبه ۳۰ خرداد، ساعت ۱۰ تا ۱۳ با ظرفیت ۲۵ نفر برگزار خواهد شد.

کارگاه «درهم‌تنیدگی فرهنگ تئاتر» به سرپرستی عبدالکریم عبود از کشور عراق، روزهای یکشنبه ۲۸، دوشنبه ۲۹ و سه‌شنبه ۳۰ خرداد، ساعت ۱۰ تا ۱۳ با ظرفیت ۲۰ نفر میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

کارگاه «از ایده تا اجرا نمایش خیابانی» به سرپرستی آقای مسلم قاسمی از ایران نیز در روزهای یکشنبه 28 خرداد در شهرستان تاکستان، دوشنبه 29 خرداد در شهرستان آبیک، سه‌شنبه 30 خرداد در شهرستان محمدیه و چهارشنبه 31 خرداد در شهرستان بویین‌زهرا میزبان هنرمندان این شهرستان‌ها خواهد بود.

دوازدهمین دوره سراسری و اولین دوره بین‌المللی تئاتر صاحبدلان با حضور چهار گروه خارجی، از ۲۸ خرداد تا یکم تیر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و دبیری محمود فرهنگ در شهر قزوین برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

در کارگاه آموزشی با حضور مسعود فروتن مطرح شد

تولید تله‌تئاتر، می‌تواند بازده اقتصادی داشته باشد
در کارگاه آموزشی با حضور مسعود فروتن مطرح شد

تولید تله‌تئاتر، می‌تواند بازده اقتصادی داشته باشد

مسعود فروتن، مدرس کارگاه «کارگردانی نمایش تلویزیونی» که در نخستین روز از چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برگزار شد، تاکید کرد تله‌تئاترها می‌توانند برای فروش به رسانه‌های تصویری تولید شوند و بازده اقتصادی داشته باشند.

|

اسرافیل فرج‌اللهی در حاشیه اجرای پایانی نمایش «شاماران» مطرح کرد:

حال خوب سنگلج مطالبه هنرمندان است
اسرافیل فرج‌اللهی در حاشیه اجرای پایانی نمایش «شاماران» مطرح کرد:

حال خوب سنگلج مطالبه هنرمندان است

اسرافیل فرج‌اللهی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با حضور در تماشاخانه سنگلج و تماشای نمایش «شاماران» به کارگردانی ساسان شکوریان، از حمایت گروه‌های شهرستانی، گیشه تئاتر و تخریب ساختمان مجاور تماشاخانه گفت.

|

نظرات کاربران